ångest

Nu måste jag ha lite hjälp här.. För nån vecka sen såg jag att en kompis mamma hade beställt en ny jacka som jag tyckte va fin, så då beställde jag en likadan. Eftersom jag tänkte att vi inte skulle gå bredvid varandra så alla såg att vi hade likadana.. Men nu har min kompis fått den där jackan istället å då känns de som att jag vill avbeställa den.. Kommer kännas dumt att gå där med likadan jacka, jag hatar sånt.. Men jag har så jävla svårt för att hitta jackor jag tycker om så jag vet inte hur jag ska göra... Tycker ni jag ska avbeställa den eller kan två vänner gå runt med likadana jackor? :P haha..
 

Kommentarer
Postat av: vanja

men frida, sluta klura på de där nu, ha jackan! :P

Svar: Haha ja jag försöker, men tanken dyker upp i skallen hela tiden :P
Frida Estensson

2012-11-19 @ 23:55:18
URL: http://livetenligtvanja.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback