bajskorvar

kan ju börja med att tacka vanjoo som fixat min blogg! så nu ska ja försöka gå in å skriva här lite oftare också haha :p

Förresten så är det nå felande på min kropp. Vaknade imorse av att jag var kokhet, svettig och helt jävla yr.
När jag skulle resa mig från sängen ramla jag typ ihop, försökte igen och då tog jag mig iallafall te köket och hällde i mig 2 glas juice och gick till duschen.
Va tvungen att kämpa för att ens kunna stå där också, värst vare när jag skulle torka mig, hela min kropp bara säckade ihop..
Efter jag lyckats fått på mig nå kläder åt ja frukost. och nu mår jag typ bra? eller jag kan iallafall stå på benen. haha vafan äre som händer egentligen? :o



Två peppade tjejer i sommras innan vi drog te fäviken. 
Skulle förresten int sitta så fel med sommar nu!



Söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback