för vi e pojkarna som busar!

eftersom ja ska skriva här nu så får ni väl veta lite om min helg då, kan väl va kul kanske..

hahaha nä det här funkar inte, skrev ganska mycket men märkte hur jävla tråkigt de såg ut så jag gör såhär iställe.

Fredag: hemma, soffa & teve.

Lördag: mys hemma, pizza, öl och björn rosenström på coutry club i åre. kul som fan! och så fick jag ju faktiskt ta i hans hand också, huhu. slutade med käk på max, jag hjälpte även en kille från austrailen(?) att beställa lökringar (han ville ha bra mat som man fick äta om man gjorde sig iornding för fashion week, haha men jag låtsades som att de skulle va bra mat) han tyckte förresten även att vi hade så speciella kläder på oss vi som va där och undrade om vi också gjorde oss iording för fashion week & om vi ens hade det här, hahahaha!

Söndag: varit ute i solen hela dagen, städat undan massa vintergrejer osv, kollat på när pappa fällde en stooor gran och ätit gojävla mat- grillat kött, fetaost sallad & min hemmagjorda tzatziki! mummsiii. Nu blire bigbrother och såska jag nog tvätta lite också.

aa de va väl ungefär det då, hoppas ni haft en bra helg för de har jag! hasfahgajlaksgna

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback