HELT JÄVLA FEL.

Efter ca 8 timmar i ett restaurang kök (som inte är skolans) är jag helt säker på att jag har valt helt fel linje. Var påväg att bryta ihop helt flera gånger under dagen, jag klarar inte av stressen, jag klarar inte av att allting måste vara helt perfekt, jag klarar inte av att stå i ett jävla kök och laga mat åt massor av folk som förväntar sig det bästa. Det här går verkligen inte längre!
Jag måste byta linje, men vad ska jag gå istället? jag har egentligen ingen lust alls att göra nånting.. Kanske ekonomi, men det lär ju bli för mycket plugg för min hjärna. Så då lär jag ju bryta ihop på det sättet istället. Och nu är jag fast här.. I ett jävla hotell där jag inte vill vara.. På en madrass jävel på golvet.. Vägen hit där jag är kan tydligen stängas när som helst, eftersom den blåser igen. Som ni kanske har fattat är jag långt jävla upp i fjällen. Skulle haft en egen jävla helikopter så jag kunde ha åkt härifrån! Men men.. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback