Free Fallin'

Hej alla glada! och ledsna och sura också för del delen.
Fan vilket härligt väder det har varit idag, vaknade runt 12. Åt riktig frukost, som jag oftast alltid kan göra när jag är hemma i skogen. Finns så mycket att välja på här. Sen gick jag ut till hundarna och busa massor med dom, sen satte jag mig i en stol i solen, lyssna på musik och bara njöt. Lite senare kom mamma hem och hon tyckte att jag skulle ut och åka skidor med en av hundarna (medans den andra hunden va hos veterinären och kolla så allt va okej) så då gjorde jag det, 8 km blev det! Och det va första gången jag åkte i år?! :o Jag är sjukt stolt över mig själv! haha, dock så hjälpte Balto (som vovven heter) knappt till nånting.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, ni får ha en bra kväll!
hörs hej

Kommentarer
Postat av: chelss

fin blogg :)

2011-03-24 @ 15:36:42
URL: http://chelss.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback