17 jävla år

Jahapp, nu är det bara 1 år kvar till krogen då! Fan va tiden går fort :o
Jag har haft en ganska skön dag faktiskt, blev väckt imorse med tårta och paket. Sen när mamma och pappa hade åkt på jobbet gick jag och la mig igen och sov några timmar, tills typ 11 då jag gick upp till farmor och farfar och åt semlor. Mumms! Sen har jag typ bara chillat i solen. ♥ Tills mamma och pappa kom hem med ett längdskidställ till mig, så då var jag ju tvungen att inviga det! Så nu jävlar kommer jag vara snygg i spåret. ;)
Efter det åt vi middag och senare tårta hos farmor, hon och jag hade 90 års kalas! Vi fyller nämligen år på samma dag. :) Och nu sitter jag bara och kollar på teve, ett av mina favorit program började ju idag. Desperate Housewives!

Men.. Imorgon är det 8 år sen, känns fortfarande så jävla overkligt. Bara att bo kvar här känns konstigt på nått sett, vart jag än går så blir jag påminnd av minnen från när ni levde och Vanja och Isak bodde här. Jag kommer ihåg exakt hur det gick till när jag fick reda på att huset hade brunnit ner och ni va där inne. Jag pratar fortfarande med er ska ni veta, senast idag gjorde jag det. Aa jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Mer än att jag saknar er och jag hoppas att ni har det bra däruppe! ♥

Kommentarer
Postat av: Bajsmannen

du måste uppdatera, tror jag läst detta 1000 gånger om :D

2011-05-10 @ 13:09:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback