Would you like to see her point of view?

Medans dom flesta av er sover så sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Har nyss varit uppe hos Jimmy och snackar lite över några ciggaretter, skönt att de finns några fler som är vaken på nätterna!
Idag har jag inte gjort nå speciellt, gick och handla nudlar (som fick bli min middag idag) och tandkräm hihi.
Efter de följde jag med Marika hem och bara kollade på tv. Lite senare bestämde vi oss för att åka och fiska, eller hon och Pär tog moppen medans jag gick duktig som jag är! Mötte upp Tone också så hon följde med.
Men inte en enda fisk fick vi tråkigt nog..
Tillslut gav vi upp och då gick jag och Tone på en kvällspromenad, skönt som fan!
Åkte även lite bil med Chrille, Joel, Jimmy och även Victor efter ett tag. Åkte upp på en gammal skogsväg i hopp om att se en björn, men inte ens det fick vi se.. Så det sög ju!

Nä men nu ska jag nog lägga mig i sängen istället och lyssna på musik. Puss godnatt!

Dåliga mobilbilder igen, men det är iallafall bättre än ingenting :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback