Sol, vind och vatten!

Men yes, det funkade! Nog för att de va jävligt drygt på min dåliga mobil men nu vet jag ju iallafall att det fungerar att mobilblogga.

Jag kom precis hem efter att ha varit ute i solen med Kaiza och hennes hund Lizzy. :) Vi gick runt lite, badade Lizzy (kan ju säga att man blev jävligt sugen på att hoppa i själv) sen träffade vi även Tone på Ica så hon tog ut en lunchrast och vi följde med henne hem en sväng.
När Tone slutar klockan 6 ska vi iväg och bada :D måste ju passa på nu när solen är framme!

Kom precis på att jag skulle sätta min kamera på laddning, så de kanske kommer lite bider ikväll eller nått.
Puss!


En bild på mig och min älskling från i somras. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Björkstrand

vilken fin bild! :D

2012-01-04 @ 00:22:15
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback