I'd rather be with you

Hejhej! Nu får tone damp på mig och säger att jag måste uppdatera bloggen, så jag ska försöka nu..
Imorse när jag vakna blev jag ganska så jävla less, lyckades försova mig den enda dagen jag verkligen ville på skolan..?! Vi skulle vara i backen hela dagen, jag skulle lära mig åka snowboard. :c jävla skit! aja, får väl försöka ta mig ut i backen nån annan dag då! Idag har jag istället åkt på ica och handlat lite, hängt med marika och nördat massa sex in the city, haha så jävla bra! Sen gick vi till pär och hängde där ett tag, typ halv 9 gick jag hem och åt middag. Och nu sitter jag och kollar på sommar i sverige, haha!
Jag börjar förresten få lite mer ordning i lägenheten nu, pappa satte upp rullgardin, tavla (på älsklingen Johnny Cash) och lite andra saker igår. Så det är skönt! Får en liten bokhylla (eller vad man ska kalla det) nu i veckan också, så de kommer nog bli as bra! Lägenheten är faktiskt ganska mysiiig! Vill måla om i köket bara, men de får bli nån annan gång! Hahaha jag dör! tönten i sommar i sverige skämmer ju ut sig totalt! Är en gubbe som ska hitta kärleken, får väl se hur det går! haha.
På tal om brödrost så är jag jävligt less på skolan, vet fortfarande inte om hotell och restaurang är linjen jag vill gå.. Vet fan ingenting om vad jag vill eller inte.. Måste göra 30 timmars praktik också innan vi slutar men det har jag ingen lust alls med! Är i behov av massor av pengar också, måste förnya garderoben och såklart hitta på något roligt! men vem orkar jobba när man har gått i skolan 5 dagar, inte jag iallafall! Mamma och pappa tjatar på mig hela tiden att jag ska jobba men vafan, dom skulle ju inte direkt vilja jobba 6/7 dagar i veckan?! för det blir ju som det, skolan tar mer på en än vad dom tror.
Aja nu ska jag fejsboka lite, duscha och sen komma ihåg att göra övningarna jag fick av sjukgymnasten!
Hörs när vi hörs.

Jag älskar dig sötis, hoppas du kommer på torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Vanja :)

du är inte ensam om att vara less på skolan :P hitta på något nån dag?

2011-02-08 @ 23:35:12
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/



Postat av: Tone

haha duktig flicka, vad har hänt med din rygg?



du vet att jobbet kommer löna sig i längden det gäller bara att prioritera sin fritid, jag vet att de låter skit segt så man vill dö men våran barndom är förbi vi måste bli vuxna och börja ta tag i våra liv dessvärre....



vill ha sommar då känns allt mycket bättre!



duktig flicka ja räknar med två till inlägg denna vecka ;)



puss

2011-02-09 @ 00:00:37
URL: http://tonel.blogg.se/



Postat av: elenor

Jag älskar dig

2011-02-10 @ 00:44:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback