We’ll live forever, live forever

den som ens orkar läsa det här e störd, skrev mest upp dehär för de är helger att minnas. hur jag fick min första tatuering osv. hehe

heej! måste bara berätta att dom 2 senaste helgerna har varit så jävla roliga och sköna.
förra fredagen drog jag å vanja till stenis & adam där de va massa folk och drack, sen skulle dom till kaxås på dans och då drog dom med sig oss. jag å vanja blev bjuden på inträdet av Dennis, haha najs! efter vi varit där en tag drog vi tillbaka till järpen, fast till pirro och anton. där va de också kul! dansade och bara dampa loss hehe. senare drog jag vanja, stenis å ricky till hästen. vanja å ricky somna i min lägenhet medans jag å stenis gick till han å åt tacos! och eftersom dom tog upp min säng hamna jag på golvet haha, kan ju säga att ja hade lite ont i kroppen efter de. :p
Sen på lördagen va vi först med stenis, adam, ricky osv lite på dagen innan vi åkte på grillen och käka frukost/lunch. Yvonne kom och hämta oss så vi kunde vara hemma i skogen ett tag å fixa till oss igen å käka mysmiddag! sen drog vi till min lägenhet en sväng å drack lite innan vi gick upp till stenis & adam, men dom drog till kall nästan direkt så då stannade jag, vanja å ricky där ett tag till utan dom å fortsatte dricka. vid 1 tiden gick vi till anton å pirro där de va massa blandat folk, lite mer än de va på fredan. hehe kuuult! när jag å vanja gjorde kullerbyttor i snön klockan 8 på morgon va de dags att gå å lägga sig haha!
Söndagen blev en mys dag med kebabrulle, snack om helgen och en jävla massa strunt prat allt möjligt. myyyys! for hem vid halv 7.

och i fredags stannade jag å vanja i järpen, käkade pizza till middag. fixade oss i min lägenhet och sen gick vi upp till stenis och adam haha, ovanligt! där vi va en stund innan vi for vidare till johan å härjade där ett tag! minnet är kanske inte de bästa men roligt hade vi nog! haha. efter de gick vi till Joel, och sen till anton och pirro. det slutade med att jag, vanja, kalle, anton, ricky, pirro och hc tatuerade oss, jag och vanja gjorde en liten söt smilis ovanför fotknölen. (vristen kanske det heter) vissa säger att vi kommer ångra den, men vafan den symboliserar ju min tid på gymnasiet. hur jag är nu, att försöka ha så kul som möjligt hihi. Den kommer nog sitta fint som snus på min vrist hela livet! hihi. det gäller ju att leva lite medans man kan!
sen i lördags va jag å vanja med stenis å pirro och drack lite öl och åt makaroner å bacon. hehe gosigt!
och idag har jag bara myst hemma framför en film å fixat massa ny musik på spotify, Ante kom hem idag också! :D

kan ju lika gärna passa på att berätta att jag börjar barn och fritid nu på måndag också! jag å vanja har kollat runt på estet-bild, barn å fritid, fordon och bygg nu veckan som varit och då var de barn och fritid som passa bäst! mindre plugg osv. även fast bygg och fordon verkade kul, men hoppas på att bf är nått för mig!

Kommentarer
Postat av: Anna Björkstrand

fin blogg du har frida! ;)

2011-12-19 @ 14:33:13
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback