lite allt möjligt

sitter i soffan hemma och bara tar de lungt,
ganska skönt men tråkigt som satan haha..
idag har jag kollat igenom massa gamla skolarbeten sen jag gick i förskolan
så jävla kul å se alla teckningar & allting man har skrivit!
rensade bort det mesta fast sparade det roligaste!
så lite har jag kvar iaf =)


igår drog jag, tone, anders, johan och micke till aspåsnäset å dansa!
skoj vare, synd bara att de mest va massa gamla svettiga gubbar där haha =p
men några fanns det som man kunde dansa med iaf ;)



ett sött brev jag hittade bland alla papper!





haha vanja & jag, lite för stora kroppar tror jag =p

Ja juste! jag beställde hem 3 klänningar förut ikväll också..
som jag ska prova och se om dom passar till skolavslutningen,
och kanske nån av dom till klassmiddagen :)
hoppas jag trivs i dom!
beställde hem 2 tunikor också, skönt att ha till sommarn!

Jag har även hittat en hund jag vill ha Chow Chow heter dom
feta med blå tunga :'o
men dom ser så jävla gulliga ut på bild!
så när jag flyttar hemifrån och är redo att skaffa hund ska jag fan åka å kolla på en sån =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback