brudar brudar brudar

Var ett tag sen jag skrev nu men nu sitter jag här igen ;)
dom senaste dagarna har varit bra!
är förbannat less på skolan, men nu är alla arbeten gjorda! =D
jag är lite orolig över vart jag kommer hamna sen men..
det är bara vänta och se!


haha, minnet från igårkväll är ganska suddigt..
iaf vissa delar, men det är väl så det ska va antar jag =p
men en sak vet jag, och de är att jag hade roligt, ni är så jävla bra tjejer!
badade gjorde vi också, ganska skönt faktiskt.
hade hoppats på att slippa massa skit, men såklart så hände nånting dåligt.
fast kvällen sluta bra och jag är glad! hahaha

jag hade också hoppats på att jag skulle kunna läsa alla jävla sms jag skickade igår,
men dom hade jag raderat..
eftersom min mobil har så jävla lite plats för sms =p

bilder från igår tror jag att jag håller för mig själv hähä =)

ikväll blir det en hemmakväll, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback