welcome to my freakshow

tjolahopp!

vaknade kl 2 idag,  skönt att få sova ut :>
sen när jag skulle starta datorn så såg jag att mig laddare till den hade gått sönder, sladden va jävla paj och när jag rörde den så gnistra det haha :p
Men nu har jag iallafall pratat med mormor så hon ska åka och köpa en ny imorn, hoppas det finns på lager i nån butik! 
nu ska jag fixa mig och packa lite innan morsan kommer hem och ska skjutsa mig till järpen.
äntligen ska jag få träffa min älsklings elenor ! :D

juste! brorsan och pappa kommer hem i helgen =D

Kommentarer
Postat av: Elenor

JAAAAAA :''''))))) <333333333333333333333333333

2010-03-11 @ 01:10:47
URL: http://ohyesellen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback