vanja edith katinka vindstad¤

frida ska kissa,så jag skriver lite i hennes blogg.
Bara för att jag inte har något speciellt för mig.
Idag har vi som vanligt varit på skolan. Inte så
jävla kul men man är ju tvungen. Men vi slutade
för en halvtimma sen men vi är fortfarande kvar
för vi bor i skogen båda två, och bussen hem går
klockan kvart i fyra. Lägger in en snygg jävla bild
på mig och frida också, den är lite gammal men
det gör väl inte så mycket. Frida ska hem till mig
idag och kolla på mina söta hundvalpar. En av dom
heter FRIDA.VIll ner till Järspa senare ikväll för det
är någon uppvisning. Men mobbade vi får säkert 
Ingen skjuts. over and out 


vi är less på att se ditt fula ansikte
och lyssna på ditt jävla skitsnack.





vänner för alltid, jag älskar dig piff.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback