I took a wrong turn and I just kept going

Livet är fan inte lätt, det vet nog alla och det är nog inte meningen att de ska vara lätt heller.
Om alla fick göra som dom ville, fick allt dom ville ha, leva ett perfekt liv osv.. Vad skulle man lära sig då? ingenting.. Visst jag önskar att jag kunde vara nöjd med mig själv och mitt liv för en gångs skull, men kanske dags för mig att inse att jag har det ganska bra ändå. Mina vänner är fan dom bästa & min släkt är också så jävla bra!
Men lite kärlek såhär på det nya året skulle inte sitta helt fel! hähä

Undra om man ska sova eller inte, klockan är 25 över 7.. Om jag går å lägger mig så kommer jag ju bara sova bort hela dagen, som vanligt.. Näe jag ska fan inte sova, måste hitta på nå roligt imorn !

Kommentarer
Postat av: minna

life is a bitch, just live and ahve fun! ;) haha! må hålla me dig där om kärlek...hoppas kan man alltid!

<3

2010-01-03 @ 20:34:22
URL: http://minnahedman.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback