We’re the dreaming people

hej!
har sjukt tråkigt så tänkte skriva ett inlägg.
just nu sitter jag hemma i fångåmon och dricker cola, tänkte äta chips å dipp också men de va så jävla äckligt så jag sket i de. har ju min älskade cola iallafall! va nyss till järpen en sväng å hängde på tant annas, ganska tråkigt men bättre än att sitta hemma. En snäll björn kom och hämtade mig efter jag käkat middag, sen skjutsade han även hem mig också. visste inte att björnar kunde vara så snälla, haha =))
måste bara säga att min mormor är ganska söt också! hon kommer alltid med nånting gott när hon kommer hit (som är ganska ofta) och den här gången kom hon med varsin Toffifee ask och ostbåge påse till mig och axel, hehe. undra om hon vill att vi ska bli fet? :o men de gillar vi!
haha aja, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men de skulle bara bli för mycket och för tråkigt att läsa så jag ska nog sluta nu. fan kommer bli stressigt med julklappar förresten, har inte tid att åka in till stan förns på onsdag :o så hoppas jag hittar till alla då! har ingen fantasi eller just nu, så lär väl bara bli massa tråkiga onödiga julklappar :p äh, dom får nöja sig med det!  nu ska jag sluta. hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback