hej mitt vinterland

hej!
sitter ny duschad i sängen nu, ska väl snart gå och lägga mig och hoppas på att jag kan sova hela natten utan att behöva vakna hela tiden.. Imorn ska jag och mamma till stan och hämta min efterlängtade soffa, börjar lite less på att sitta i sängen och äta mat haha!
sen tänkte jag bara säga att hur mycket jag än älskar vintern och hur mysig den än är så hatar jag kylan, jag kan inte kolla på en sommarbild utan att längta tills nästa sommar.. Men det är väl så det ska vara, snart är det jul iaf och de lär ju bli hur mysigt som helst! :) måste nog börja köpa alla julklappar snart också, hehe. Att man aldrig lär sig att börja köpa det tidigare, aja de där fixar sig!
nu ska jag lägga mig å glo på teve eller nått, godnatt! vi hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: Vanja :)

ooooh, frida uppdaterade ;)

2010-12-10 @ 08:40:30
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/



Postat av: Sofia

Hehe Fridis! Få inte för dig å köpa nåt du nu! Man behöver ju alltid strumpor eller hårspännen eller nåt, hehe. Kanske borde skriva upp det också!

2010-12-10 @ 23:25:36
URL: http://storasystersofia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback