9 dagar kvar till jul

sitter hemma i fångåmon och väntar på att mamma och pappa kommer hem så jag får i mig nån mat! For hit igår, eftersom det va tisdag och jag har inte 5an i lägenheten, hehe. Sen hade/har jag så förbannat ont i ryggen, axlarna och nacken så jag kunde knappt röra på mig igår. Så jag stannade hemma från skolan idag, har röjt undan lite i rummet och tagit fram lite julpynt. Ska fixa resten när jag kommer hem hit igen till helgen. och på tal om brödrost så har mamma köpt nytt täcke å kudde till mig, satan va skön dom va! aja det här blev ju ett intressant inlägg, eller kanske inte. men nu ska jag iallafall kolla på teve eller nått, för det här sög ju :)
hörs när vi hörs

ps. jag måste köpa julklappar!!! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback