Hej!

Åkte hem till skogen idag, va ett tag sen jag va hemma.
har bott hos elenor i hennes lägenhet i lite mer än en vecka nu,
vi har gjort allting från att hänga vid bryggorna i järpen, åkt massa bil,
somnat på donken i stan kl 7 på morgon till att försökt döda en spindeljävel i 1 timme
och druckit en stor mängd cola och andra godsaker!


nu börjar det närma sig också, mindre än 20 dagar kvar nu? :s
jag vill verkligen inte, jag vill ha sommarlov livet ut!
för det första har jag fortfarande ingen aning om vad jag ska gå.
och för det andra så sliter verkligen skolan på alla mina krafter..
jag kommer komma tillbaka till den där trötta och alltmänt irriterande frida,
jag tycker inte om den delen av mig..

men det är ingenting jag kan göra åt, jag skyller allting på skolan!
anledningen till varför jag inte vet vad jag ska gå är för att jag ligger som 4e reserv
på hotell och restaurang här i järpen/åre.

och om inte dom där fyra tackar nej så har jag ingenting annat jag vill gå.
fick papper idag om att jag hade kommit in på fordon, men är verkligen det min grej?
njaa.. jag hoppas på att 4st tackar nej!

för nu orkar jag inte skriva nå mer, känns ganska värdelöst när typ ingen läser den här bloggen =P
aja, ni få som läser det här får ha det så bra!



jag utanför elenors morsa i torvalla kl. 8 på morgon, efter att ringt och väckt lite för många om skjuts till järpen, utan att tänka på att dom flesta hade druckit på kvällen :p
tillslut lyckades vi iaf väcka elenors mamma och fick sova på hennes soffa!

Kommentarer
Postat av: Tone

du kommer nog komma in på hr, bara du tror på de så sker det

2010-08-06 @ 18:23:39



Postat av: elenooor

vi fortsätter hoppas stumpan. :)

tack för dagarna! nu är du hos mig igen, grrr :D

2010-08-07 @ 18:42:54
URL: http://ohyesellen.blogg.se/



Postat av: lottis

men om du e 4 reserv så är det ju bara tre som måste tacka nej så får du det=)

2010-08-09 @ 19:00:34




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback