påsk

lördag: åkte iväg med skotrarna, grillade och solade! jag, mina bröder, kusiner och några andra :)
när vi kom tillbaka hem så hade vi lite after skotertur tills vi skulle börja med skidskytte, jag va faktiskt med iår. Men en höjdare på längdskidor är jag inte!
ramlade 2-3 gånger =p
sen duscha/fixa sig och börja dricka igen i väntan på maten :)
rolig kväll!

idag: Vaknade, käka frukost sen dra iväg med skotrarna igen!
grillade och låg å stekte i solen i några timmar, härligt!
när vi kom hem igen så kom jag på att jag ville ha chips, så jag och pappa tog en varsin skoter och körde till Östra och köpte chips haha =)

nu sitter jag här, kollar lite på ice age
och väntar på maten som snart jag klar hoppas jag!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback