långt jävla inlägg

Hej!
Stannade hemma från skolan idag, orkade verkligen inte åka dit =)
Har tvättat kläder & städat lite, ska väl fortsätta städa snart
kanske mamma och pappa blir lite glada när dom kommer hem =p

Fredag:
jag och vanja följde med tone hem, vi skulle grilla men drog på gården ist.
när de stängde följde micke & anders med oss hem och stannade där ett tag :)
Lördag:
vaknade tidigt, tone gjorde frukost åt hela familjen.
sen på kvällen åt jag vanja och tone pizza, jag va nära på att gå därifrån utan att betala haha!
va precis påväg att gå ut genom dörrn när vanja och tone stoppa mig =p
kul om jag bara hade gått därifrån och blivit jagad av turkar.. haha!

sen gick vi till pär och marika och drack med lite folk :)
tone gick hem tidigare för hon mådde inte så bra.
sen när jag fick skjuts till henne så hade hon låst dörren och svarade inte i telefon?!
så det va ju bara att ringa efter skjuts igen och dra tbx till pärtan
8 på morgon ringde tone och hon kom och mötte mig. :p
Sen på dagen for vi till Åre med Sunken och fika, eller han drack kaffe och jag cola =p
när vi kom hem igen somnade jag på tones mammas och pappas säng, tones mamma la en filt över mig när jag låg där :) hihi, hon är så gullig!

Kommentarer
Postat av: VANJA

hehe, om någon kommenterar är det ju bara jag xD AHHAHAHAHA MOBBADE FRIDA HAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa

2010-04-20 @ 09:12:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback