jag reser mig igen

HAHAHA och nej ni som undrar om jag gillade thorsten flinck aka barfota mannen så gör ja inte de, hans låt har bara fastnat i mitt huve tråkigt nog.
ja e fortfarande lite på humöret ja visa i förra inlägget, men de e bättre iaf. idag har ja typ bara legat inne å kollat på film, satte mig ute och lyssna på musik å njöt av solen en stund men tröttnade ganska fort. huhu

har faktist unnat mig lite gott i helgen ändå även fast ja inte ska, men vafan mår man lite halv kasst så gör man väl de.

har förresten hittat en as cool hemsida där dom säljer kläder osv med massa roliga och snygga tryck på! skulle vilja ha en t-shirt eller ett linne med bilden i förra inlägget. å sen såklart en bazinga t-shirt! haha, Sheldon e så jävla söt :D

nu ska ja väl kolla vidare lite här å sen lägga mig, tråkar ihjäl här ute i skogen så kan ju lika gärna sova!
sen i veckan ska ja hälsa på frugan i storstan, hihi wunderful.










nu vill jag ha sommar! och sen saknar jag faktiskt min lägenhet lite, hade varit skönt att ha kvar den om ja ville sova där någon natt, men de blir ju för dyrt. helst skulle jag och elenor haft kvar lägenheten på freja, det hade varit perfekt! bästa balkongen hade den hihi.


puss

Kommentarer
Postat av: elenora

Saknar också :-( pussss

2012-03-03 @ 23:34:36
URL: http://iamspiderman.blogg.se/



Postat av: Kaiza Nyman

Hahah fan vad snygg man kan va! ;)

2012-03-07 @ 22:20:37
URL: http://kaizanyman.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback