jag önskar att det var min födelsedag varje dag.

haha fan, elenor tjatar på mig att jag ska börja skriva här på bloggen igen. tänkte inte göra det just nu, men fick panik och kunde inte ens tänka tanken att gå att lägga mig utan att skriva här. Jävla skitsaker man får för sig ibland.

Aja. Kan ju berätta att jag varit sjuk i över 2 veckor nu, en helvetes förkylning och nån slags ögoninflammation. Har varit hemma från skolan hela den här veckan förutom idag, då jag hade en lektion som började kvart över 2. men ska jag va ärlig så va jag faktiskt ändå ledig tisdag & torsdag för alla andra ettor skulle skriva nationella provet i svenska (jag hade svenska förra året, så jag har inte det nu.) hihi. 
Men iallafall! när morsan skjutsade mig till skolan idag var vi in en sväng på lundhags som hade massa rea, slutade med att jag kom hem med ett par blå/svarta ute byxor eller va man ska kalla det, en blå fleece tröja, as sköna tumvantar, as sköna fingervantar och ett par as sköna strumpor. hahaha, tack mamma :')

nå mer än så känner jag inte för att berätta just nu. eller jo, timon och pumba är king. så nu vet ni det också!

puss och kram



på våran skola är det fullt normalt att dansa smågrodorna runt det som blivit över av nån gammal julgran, bara för att snön äntligen börjar försvinna.

Kommentarer
Postat av: Elenor

MOHAHA!!! :D

2012-04-28 @ 03:06:50
URL: http://iamspiderman.blogg.se/



Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)

2012-04-28 @ 21:10:30
URL: http://fotokobran.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback