Goddag!

Igår morse ringde Tone och frågade om jag ville följa med henne och Roger (hennes pappa) och åka båt, och såklart så ville jag de. När vi väl satt i båten och hade tagit oss ut en bit, så stannar vi så att roger kan fiska. Men sen efter en liten stund skulle vi starta motorn igen, men nä... Då hade ju den gått sönder på nått jävla vänster och Roger måste börja ro istället. Och inte nog med det så hör vi ett ljud och de va tydligen att de läckte in i båten?! hahaha, så jag och tone börjar skrika att Roger ska ro fortare och då mitt upp i allt så går åran av på mittten?! Hahaha, så jävla typiskt! Så Tone måste ställa sig upp och paddla medans jag sitter där och döör av skratt!
När vi kom hem igen lämnade vi Roger hemma och gick och köpte mjukglass, fyfan va gott det var! :D Efter en stund kom Kaiza dit och även Marika när vi suttit där i en timme kanske. Sen hängde vi mest på byn hela dagen, gick runt lite överallt och njöt av solen som äntligen tittade fram.
Senare på kvällen efter vi hade ätit tog vi en tur med Tones farfars nya båt, de va nice!

Idag ska jag inte göra nått speciellt, ska gå och handla lite iallafall. Sen ta en kvällspromenad med Tone.

Ha de bra!

Ni kan få lite halvkassa mobil bilder från igår också. (Klicka på dom för att få dom större)

Första båtturen.


Grabbarna åkte iväg med bryggan och fick kämpa för att komma in på land igen :p


Ute med ny båten


Det kommer antagligen upp fler och bättre bilder på Kaizas blogg så kolla in där också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback