duktig tjej!

Hej! nu ska jag berätta en sak som jag aldrig trodde att jag skulle skriva på jätte länge, iallafall så har jag jobbat idag! fan va duktig jag är. :) men nu efter att ha gått upp och ner i massor av trappor så har mina ben gett upp lite haha, har lite sådär lagomt ont i låren ^^ men men, jag tjänade ju iaf pengar!
En till duktig sak jag har gjort är att jag pluggade bort massor av saker jag har missat i skolan igår kväll, blev en hel del faktiskt! Visst jag har fortfarande saker kvar att göra, men högen har blivit mindre och ännu mindre ska den bli! kanske inte just ikväll, men snart så :)
Snart ska jag gå upp till farmor och farfar och käka middag, så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 04:48:02
URL: http://djurförsäkring.net




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback