faller jag nu går jag sönder

aatjena!
mitt liv suger, nä okej det göre faktiskt inte. men vi säger att de gör de ändå.. skolan kan ju dra nånstans, varför valde jag ens hr? vet fortfarande inte om jag vill gå det eller inte. men det är väl bara att gilla läget antar jag. blev precis på världens dåligaste humör, jag fattar inte hur fort mitt humör kan ändras. det är sjukt :o
jag va iallafall i ''stora staden'' idag haha, köpte lite olika grejer. Så de va ju nånting possitivt, sen träffade jag såklart min kära fru elenor där också! en mycket possitiv grej, jag älskar den bruden.
aja nu ska jag bli på bättre humör, eller kanske sova? äh de märks väl.

hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: din bästa fru

jag älskaaaaaaaaaaaar dig :)

2010-11-21 @ 23:42:02
URL: http://enapasfarbror



Postat av: Tone

så säger du inge till mig :o fy påre

2010-12-05 @ 22:51:28
URL: http://tonel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback