jag dansar aldrig nykter

måndag- for till tone! vi körde skoter en stund sen kom elenor och vi gjorde mat, gick på byn å sen vidare till marika. va där ett tag tills hon skulle till pär och då gick vi hem och svullade chips, cola & dipp som vi hade köpt tidigare. =)  sen så kom vi ju på att tone har en massageboll så vi masserade varann ganska mycket hähä, fysatan va skönt det är! somnade typ 9 på morgonen :)

tisdag- klev upp typ 12, for till åre en sväng å jag handla lite :)
tog 4 bussen tillbaks till järpen, efter ett tag kom vanja och vi käkade pizza :D iaf jag tone och elenor haha..
sen var vi bara hemma hos tone hela kvällen, fast vi fick lite besök också =) 

onsdag- sov sov sov & sov.. sen åkte jag typ hem 5 eller nått.. fick äntligen lite mat! höhö
och under dom 3 dagarna kissade vi ute för mattis (tones bror) låg å va magsjuk..

vad ska man hitta på imorgon då? :o
det är ju så jävla kallt så det går ju fan inte ens å köra skoter.. då är de ju fan ingen mening med vinter ens.

jaja, nu ska jag nog försöka hitta nån bra film å titta på! :D
hajdooo.

Kommentarer
Postat av: Elenor

jag älskar dig :)

2010-01-07 @ 17:48:14
URL: http://ohyesellen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback