*

jag tror jag har gudarna med mig eller nått, typ precis efter jag skrivit det förra inlägget så blev jag ännu sjukare. gick och skaka tänder inne så då gick jag å la mig för jag trodde de skulle bli varmt.. men inte de nä! frös väl lika mycket för de. sen efter jag sovit en stund så blir jag kokhet ist, kollade tempern och den visa att jag hade 39 grader och då va jag ändå inte lika varm som jag var innan!
Så det blir ingen praktik för mig imorn, men hade hellre praktiserat än vara sjuk faktiskt! nu ska jag försöka få i mig lite mat, har alltid svårt för att äta när jag är sjuk. så får se hur det går!
hajdoo

Kommentarer
Postat av: Vanja :)

ät mycke, mat e gott :)

2010-12-20 @ 02:05:25
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback