en lista.

133 Frågor
(i brist på något att göra)

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? jajjemus!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm. ja jag tror de!
Hur många har du varit kär i? svår fråga, riktigt kär har jag nog aldrig varit. men 2 kanske.

Är du kär just nu? nej det är jag inte!

- Tio frågor om dig själv
Namn? frida
När fyller du år? 15 mars
Några piercingar? naveln & öron om det räknas
Vad har du på dig just nu? mjukisbrallor, stor t-shirt och underkläder!
Vilken årstid är bäst? alla är bra på olika sett :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? hmm, vakna brevid någon & sen veta att man kan somna om man vill!
Vad tycker du mest om hos dig själv?  min personlighet!
Vad är du bra på? skratta ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? familj, släkt och dom som man kan kalla riktiga vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon, helt klart!

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? elenor ljungdahl!

Vem är den roligaste av dina vänner? elenor där också, sen kusin anna!
Vem är snyggast av dina vänner? sebban, om man kan kalla han vän. ;)
V
em är mest partyprisse? många, men frida johansson är helt klart en av dom!

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? bröderna.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jo, men bara om allmänna saker. inget personligt!
Vem är farligast i din familj? jämthunden!
Vem ser roligast ut i din familj? mamma haha!
Vem är coolast? jag såklart
vem sover du oftast med? katten ibland
Roligaste kvällen med familjen? det måste vara när vi är med släkten!

10 frågor om idag
Vad har du gjort? bara slappat hemma med elenor.
Vad ska du göra nu? dricka upp colan och äta upp chipsen!
Har du gjort något dåligt idag? skrikit på morsan och farsan, men det förtjänade dom
Vad har du ätit idag? strips, tacos och chips nu
Har du duschat idag? nää, men ska göra det senare inatt!
Är du trött nu? nejfan

Vad händer idag? ska dra till järpen senare, annars vet jag inte!
Går du i skolan? om 9 dagar, tyvär..
Har du varit i skolan idag? haha varför skulle jag?!

- ANNAT
Hur mår du just nu? jag mår bra!
Har du piercat dig? ja jag har fortfarande i naveln och i örorna? :p
Är du hungrig nu? hehe nee, men mumsar i min chipsen ändå (a)
Vad är klockan nu just nu? 02:47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fejjan, bdb, msn, spotify och såklart blogg.se!

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? anna estensson
Vem ringde du senast? kenny lindgren
Vem sms:a till dig senast? kenny där också!
Vem sms:a du till senast? Daniel Paulsson

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? nån timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nyss när han gick på toa!



- ÖVRIGT
Gillar du punk? haha njaa.
Har du sminkat dig idag? nej!

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? yes!
Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen riktig favorit, finns så jävla många!
Vad gillar du för musik? allting som e bra

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? haha ja
Har du fler än 3 jeans? jajjemään
Har tröjor? hahaha ne? jo såklart!




- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? när jag orkar
Använder du ögonskugga? sällan!
Använder du kajal? typ aldrig längre
Använder du hårspray? ibland så
Använder du volymspray? nää
Använder du mousse? sometimes
Använder du deodorant? haha de e väl en självklarhet!
Använder du skinspray? ingen aning om vad det är, så nej
Använder du parfym? aafan
Använder du läppglans/läppstift? nejjj
Använder du brunkräm? händer ibland, fast då äre foundation!
Använder du rouge? nästan aldrig
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt, lättast så! fast när jag orkar gillar jag att ha det hängande!
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar det ibland, när jag orkar

KÄRLEK
Är du kär just nu? kär? näe

Har du kysst någon idag? tyvärr inte
När kysste du någon senast? tisdag natt!
Är du romantisk? haha, ja när jag känner för det
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag vet faktiskt inte, men just nu.. vill jag nog vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha ja, allting gick när man va mindre!
Vem sov du senast bredvid? elenor
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? kenny.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej det har jag inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nä, är inte lagd åt det hållet!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? tveksamt!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? det varierar ;)

Kommentarer
Postat av: dennis holmström

sen när har du slutat sminka dig?

2010-08-19 @ 23:27:11



Postat av: Anonym

svar till dennis: typ i sommar, är så jävla skönt att gå utan smink på sommarn. :p

2010-08-21 @ 15:54:05
URL: http://fridaestensson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback