skoter baby

sitter i sängen å funderar på å sova, men då kommer jag vakna inatt och inte kunna sova. som det blev natten som var, vaknade och somnade om hela tiden så jävla drygt!
men det går typ inge bra på tvn heller så får väl ligga i sängen å lyssna på musik tills de är dags å sova. haha
förresten så fick jag boken Elsas Mode av morsan för nån dag sen, nån som har läst den och vet om den är bra eller inte?
jag hatar verkligen att läsa, men hittar jag en bok som jag verkligen fastnar för så har jag svårt att lägga ifrån mig boken. men känns så jävla meningslöst att börja läsa en bok om den inte är nå bra =p

Jag måste även leta efter en skoter så jag har nått roligt att köra nästa vinter!
gäller bara att fixa fram lite pengar också ;)

Kommentarer
Postat av: VANJA :D

SKOTER YEAH

2010-03-30 @ 13:27:48
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback