you always make me in a good mood

hej hej hej hemskt mycket hej !

nu är jag glad igen, eller iaf gladare haha :)
jag blir hemma från skolan imorn också, ville gå på skolan imorn men fick inte för mor och far.
Dom tyckte jag hosta lite för mycket för att gå på skolan haha, och att det va bäst om jag va hemma tills jag blir frisk.
nån rolig helg kommer jag antagligen inte att få! men men vafan ska man göra åt saken, kan ju alltid ligga å sova hela dagarna eller nått :)
jag har aldrig blivit tvingad att stanna hemma från skolan förut tror ja, men nångång måste ju bli den första.. haha

aja, ikväll har jag iaf gjort varma mackor till min bror, diskat & fixa lite annat! höhö

gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback