en tisdag i skogen

wohooo ! äntligen börjar jag bli friskare :)
har tillomed varit ute å gått i en timme idag, tog kort och lyssnade på musik :) det va faktiskt skönt! höhö
har nyss varit ute och hämtat nya p-piller som anna-stina kom med på bussen, tur det!
nu sitter jag å kollar på my super sweet 16, hahahaha fyfan
hoppas jag frisknar till lite mer ikväll så jag kan gå på skolan imorn eller på torsdag! vill inte vara hemma en helg till haha =)

igår lämnade iaf pappa in min gymnasieblankett såhär såg mina val ut:

1. Stylist - Plusgymnasiet (om dom hinner öppna skolan i stan)
2. HR - järpen
3. IT media - john bauer

haha, så får väl se hur jag gör! =p

ni kan få en ful bild från när jag va ute och gick också, hare bäst!
och ja jag vet att mina ögonbryn är olika men jag har inte orkat fixa det haha



Kommentarer
Postat av: puss!

Vilken söt header :')

2010-01-28 @ 17:46:23
URL: http://ohyesellen.blogg.se/



Postat av: j u l i a

fina frida !

2010-02-01 @ 14:54:35



Postat av: Random

Feta ögonbryn... =O

2010-02-02 @ 20:28:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback