måndag / tisdag

man måste ju bara älska vädret!
nu ligger jag på sängen och vilar lite, lyssnar på musik och väntar på mat :)
har nyss varit ute i solen lite!
måste bara berätta att jag städade mitt rum igår! dammsög, torka golvet och dammtorkade =p
det va på tiden kan jag säga! haha
jag åkte även lite skoter med bror, på kvällen for jag till tone och vi gick ut till bryggorna och elda, kenneth och joel var räddare i nöden!
dom kom med ved precis innan elden hann slockna =)
vi satt där ett tag, sen åkte jag och tone hem och sov. efter nån timme kom philip och simon och väckte oss =p och vi satt och prata en stund.
När jag och tone vakna imorse var vi snabba att klä på oss och packa ryggsäcken med lite mat, så tog vi skotern och åkte iväg och grilla och sola =)


Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas solen håller i sig nu :D

2010-04-06 @ 19:04:53
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback